martes, 24 de noviembre de 2015

                     DANTZA ETA PINTURA
      
      Niri dantzatzea asko guztatzen zait, gainera dantzako akademia 
batera joaten naiz PILAR LEIBA deitzen dena. Nire lagunekin joaten naiz adb:Amets,Paule,Ariadne...oso dibertigarria da niretzat eta nire lagunentzako ere bai. Gainera oso dantza politak dantzatzen ditugu. Nire dantzako andereñoa Alaitz du izena eta oso andereño ona da, nirekin eta nire lagunekin. 
                                                                                                                                                                     Niri marrazketa asko gustatzen zait oso-oso dibertigarria da. Ni margolan bat egiten nago eta oso polito ari da gelditzen.Nire lagunekin joaten naiz. Hirurak margolan batekin gaude, baina batez ere Maitanerena primeran eginda dago. Ni joaten naizen, akademia oso handia da eta ARTE ESKOLA du izena. 
Nire pinturako andereñoak Marta du izena eta asko laguntzen digu niri eta nire lagunei. Ni oso pozik nago Martarekin eta Alaitzekin biak oso andereño onak direlako eta lagunekin fenomeno eramaten naiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario