martes, 1 de marzo de 2016

                                                   ASTEBURUA

Asteburu osoa etxean egon nintzen,  euri asko egiten zuelako.
BARIKUA: barikuan nire aitarekin, dendan egon nintzen eta geroago nire ama etorri zen.
ZAPATUA: zapatuan etxean etxerakolanak egiten egon nintzen eta arratsaldean aspertzen nintzenez , Ziziliren liburua irakurtzen hasi nintzen. Gero nire aitarekin pelikula bat ikusi nuen  eta kakao bat egin nuen, baina txarto atera zitzaidan.
DOMEKA: domekan etxean ikasten egon nintzen eta sandia itxurako poto txiki bat egin nuen. Geroago Ziziliren liburua bukatu eta Nur eta dortoken uhartearen liburua irakurtzen hasi nintzen.   
Resultado de imagen de zizili           Resultado de imagen de nur eta dortoken uhartea                 Leire

No hay comentarios:

Publicar un comentario