PROIEKTUAK
5. PROIEKTUA: NATURAREKIN BAT IZAN ETA HARREMANETAN SARTZEA
Talde bakoitzak Blog bat sortu: ORNODUNAK, ORNOGABEAK, LOREDUNAK, LOREGABEAK, ONDDOAK, EKOSISTEMAK
BLOG BAKOITZAK ZERA IZANGO DU:
ORRIALDEETAN: 
- Bizidunen sailkapena
- Bakoitzaren sailkapena
- Bizitzaren funtzioak
- Bizidunen harremanak
- Zelulatik organismora
- Elika-katea
- Ugalketa (bakoitzarena)
- Fotosintesia (loreetan bakarrik)
ORRIALDE NAGUSIAN: Albisteak eta gauza aipagarriak, lantzen dabiltzan taldeari buruz.
GAZTELANIAN : POESÍA
INGURUNE - EUSKERA ( TXANELA 5-5)
Argia, beroa eta soinuarekin esperimentu batzuk egingo ditugu. Liburuan ikasitako propietateak egiaztatzeko. Horretarako prestatu fitxa bat bertan zera adierazten dena:
- Esperimentuaren
     izena.
- Hipotesia
     (zer den frogatu nahi duguna)
- Nola
     egin (instrukzio testuetan ikasitako adierazleekin)
- Zer
     gertatu den.
Prest duzuenean gelakideen aurrean talde bakoitzak azaldu eta egingo duzue esperimentua.
LENGUA CASTELLANA
Iréis escribiendo en el DOC , según vayamos trabajando los diferentes sentidos, una anécdota que os haya ocurrido relacionada con cada sentido, pondréis alguna imagen relacionada. Posteriormente, cada grupo recoregerá todas ellas en un glogster que elaboraréis a vuestro gusto.
 EUSKAL HERRIA
EUSKAL HERRIA
INGURUNE-EUSKERA
Euskal Herria ezagutzeko talde bakoitzak lurralde baten informazioa bildu eta power point baten aurkeztu: Kokapena, populazioa, hiriburua eta hiri garrantzitsuak, erliebea, historia, paisaia, klima, kultura, gastronomia...
Lana bukatu ondoren, taldeka aurkeztu beharko diozue gelakideei .
.
Euskal Herria ezagutzeko talde bakoitzak lurralde baten informazioa bildu eta power point baten aurkeztu: Kokapena, populazioa, hiriburua eta hiri garrantzitsuak, erliebea, historia, paisaia, klima, kultura, gastronomia...
Lana bukatu ondoren, taldeka aurkeztu beharko diozue gelakideei .
.
Lurralde bakoitzaren
aurkezpenean hauxe agertu behar da:
- Kokapena bere
     mugekin.
- Hiriburua, herri
     garrantzitsuenak eta biztanleria.
- Lanbideak
- Erliebea mendiak
     (Zeintzuk, nolakoak,...) eta ibaiekin (Non jaio, luzeera,...)
- Klima eta
     paisaia.
- Ohiturak:
     dantzak, jaiak, gastronomia, bertsolariak, kirolariak,...
LENGUA CASTELLANA
CUENTOS CON HISTORIA
En este tema estudiaremos las características de las diferentes edades de la historia: EDAD ANTIGUA, EDAD MEDIA, EDAD MODERNA. Para ello las profesoras os darán una charla sobre cada una de las edades, vosotr@s cogeréis apuntes para posteriormente elaborar un texto con la información más relevante.
Utilizando la información anterior y siguiendo las pautas del libro escribiremos un cuento con historia, Para finalizar recopilaremos todos los cuentos en un glogster y lo subiremos al blog.
¿CUAL ES LA
 ESTRUCTURA DE  UN CUENTO?
1.     MARCO: Los personajes, el tiempo en
que se desarrolla y el lugar donde comienza la historia.
2.     NUDO: Se presenta el nudo que pone
en marcha la historia y se cuentan las acciones que ocurren para solucionar el
problema
3.     FINAL: Es el desenlace, es cuando
se soluciona el problema y se presenta la nueva situación.
Para que el cuento sea "con historia" hay que
tener en cuenta lo siguiente:
- Los personajes hay que describirlos
     con la vestimenta típica de la época en la que has ubicado el cuento (Edad
     Antigua, Edad Media y Edad Moderna).
- Intenta que el escenario sea real
     (describe algún lugar conocido tal como te lo imaginas en esa época)
- Debes dar datos cronológicos (año,
     hecho histórico,...) para que el lector ubique bien tu historia .
Gai honetan Elikagai motak, dieta orekatua, …. ikasiko duzuenez, talde bakoitzak Pintxo bat asmatu behar du. Bertan elikagai mota desberdinetako jakiak egon behar dira eta zuen gustukoa izan behar da. Gero fitxa bat prestatu behar duzue aipatzen zera:
- Pintxoaren
     izena
- Osagaiak
- Nola
     egin (Instrukziotarako adierazleak erabili)
- Argazkia
Aste bat aukeratuko dugu,
egunero gela bakoitzeko talde batek, pintxoak prestatu eta patioko orduan gure
zikloko ikasleei saltzeko. (Plastikan prestatuko ditugu kartelak gure ideia
 jakinarazteko)
LENGUA CASTELLANA
El proyecto de este tema es hacer un PUBLIREPORTAJE sobre diferentes alimentos. Cada dos elegireis un alimento e ireis buscando la información para elaborar el reportaje tal como aparece en el libro: definición, caracteristicas, propiedades, slogan...
LENGUA CASTELLANA
El proyecto de este tema es hacer un PUBLIREPORTAJE sobre diferentes alimentos. Cada dos elegireis un alimento e ireis buscando la información para elaborar el reportaje tal como aparece en el libro: definición, caracteristicas, propiedades, slogan...
1. IZARREN HAUTSA
EUSKARA-INGURUNE
Ipuinak sortu eta idatzi unibertsoari buruz ikasitakoetatik abiatuta.
Ingurunean, Unibertsoa, galaxiak, izarrak, Eguzki-sistema eta Lurra, gure planeta landuko ditugu. Horretarako kontzeptu mapak egiten ikasiko dugu.
Euskaran, hitz familiak, definizioak, alfabeto ordena; ipuinerako ideien sormenean,... trebatuko gara.
LENGUA CASTELLANA: NUESTRA REVISTA GALÁCTICA
Siguiendo la estructura de la noticia, que trabajaremos en esta unidad, escribiremos en nuestro Blog noticias sobre EL UNIVERSO, que las iremos sacando de periódicos, revistas, internet,...
Prepararemos una entrevista para hacerle al astrónomo cuando vayamos al Aula de astronomía de Durango. Para ello utilizaremos las técnicas de "lluvia de ideas" en cada clase. Luego seremos las tutoras junto a un representante de cada clase quienes unifiquemos las ideas para la entrevista.
 
 
Ni eklipsea ez nuen ikusi baina uste dut oso polita izango zela
ResponderEliminar