domingo, 22 de noviembre de 2015

                 ASTEBURUA   ETXEAN 

OSTIRALA: Ostiralean eskolan egon nintzen
eta amaitu zenean dantzara joan nintzen nire lagunekin: Amets,
Paule,Ariadne...
Dantza amaitu zenean nire etxean geratu nintzen 19:00arte, geroago kalera atera nintzen nire lagunekin: Amets,Amaia,Paule,Peio eta abar. Oso ondo pasatu nuen parkean, gero nire etxera joan nintzen, ondoren afaldu nuen eta telebista pixka bat ikusi nuen. Azkenik ohera joan nintzen eta lo egin nuen.
LARUNBATA:Larunbat goizean kalera atera nitzen nire amarekin.
Eroskira joan nintzen eta niretzat boli batzuk erosi nituen. Gero nire etxera bueltatu eta jatera joan nintzen, arroza jan nuen oso gozo zegoen. Arratsaldean ez nintzen atera euria egiten zegoelako eta etxerako lanak egin nituen. Ondoren nire aitarekin jolas batera jolastu nuen ,oso dibertigarria izan zen. Gero txorizoa azkaldu nuen eta telebista ikustera joan nintzen, etxerako lanak amaitu nituenean afaldu egin nuen. Azkenik telebista pixka bat ikusi nuen eta ohera sartu nintzen, lo egitera.
IGANDEA: Igande goizean 10:00etan esnatu nintzen, baina oso ondo negoen ohean. Esnatu nintzenean euria egiten zuen eta hotz asko neukan, orduan manta batekin estali nintzen.

Arratsaldea oraindik ez denez pasatu, ezin dut gehiago kontatu, baina arratsaldean oso ondo pasatuko dudala, seguru nago.
Resultado de imagen de dia lluvioso

No hay comentarios:

Publicar un comentario