domingo, 22 de noviembre de 2015







                                          NIRE ASTEBURU IKARAGARRIA

LARUNBATA: Larunbat goixean partidu bat jokatu genuen eta 7-0 galdu genuen. Partidua bukatu ondoren nire anaiaren partidua ikustera joan  nintzen eta 3-2 irabazi zuten. Berak amaitu zuenean Gipuzkoara joan ginen eta hor Beasain eta Ormaiztegira ikusi genituen. Nire lehengusuei bizita bat egitera joan ginen, nire arrebak eskubaloiko partidu bat jokatu behar zuelako Usurbilen. Nire ama eta aita nire arreba ikustera joan ziren eta ni eta anaia nire lehengusuekin geratu nintzen, Ormaiztegin.
Ormaiztegiko jaiak zirenez herrira atera ginen. Aspertu ginenean etxera joan ginen. Denbora pasatu zenean nire aita, ama eta arreba etorri ziren. Horren ostean afaldu genuen eta azkenik lotara joan ginen.
IGANDEA: Igande goixean goxaldu ondoren Beasainera joan ginen nire beste lehengusuen gana. Hor bazkaldu genuen eta bazkaldu ostean, nire lehengusuek daukaten bilarreko mahai batean egon ginen jolasten, denbora asko. Jolasten amaitu genuenean eskutaketara jolastu genuen etxean, eskutaketa amaitu ondoren Galdakora bueltatu ginen.




                                 

No hay comentarios:

Publicar un comentario