jueves, 7 de enero de 2016

                            GABONAK
Gabon egunetan oso ondo pasatu dut.
Gabon gaua Pamplonan pasatu nuen, bertan polboroiak jan nituen eta bingora jolastu genuen, gainera irabazi egin nuen.
Olentzerok gauza asko ekarri zizkidan: Boleiboleko kirol-jertsea, eta Japoneko borragomak egiteko. Familia guztiarekin bazkaria izan nuen eta bertan ere primeran pasatu nuen.
Gabon zaharrean, bengalak eta petardoak bota genituen eta ez nuen mahats bat ere ez jan. Errege eguna baino egun bat baino lehenago kabalkada ikustera joan nintzen, Peio, Maialen eta Paulerekin. Erregeek gauza asko ekarri zizkidaten: Panpin bat josteko , gantxilloak....

Roskoia gosaldu nuen errege egunean eta gainera niri tokatu zitzaidan panpina eta nire amari baba.Bazkaltzera amamaren etxera joan ginen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario