miércoles, 6 de enero de 2016

                               NIRE OPORRAK

Primeran pasatu dut oporretan, nire familiarekin egon naiz, opariak euki ditut, lagunekin egon naiz kalean futolera jolasten...

GABON GAUA:
Galdakaon pasa dut nire osaba-izekorekin, gurasoekin eta 
aitite-amamarekin. Gau guztia egon ginen barre eta barre et hamabietan etorri ginen etxera.

GABON ZAHARRAK:
Gabon zaharrak Orozkon pasatu ditut, nire osaba guztiekin, nire amamarekin, nire gurasoekin eta nire lehengusuekin.
Futbolean aritu ginen jolasean eta nekatuta etorri ginen.
Mahatsak ez nituen jan,  ahoan sartu nituen eta kito eta gero inor konturatu barik zakarronzira  bota nituen,  ez zaizkidalako gustatzen. Primeran pasatu nuen bideoak ikusten, Mambo izeneko katu batekin jolasten...

FUTBOL TORNEOA
Torneo bat euki genuen eta urte bat gehiago zeukaten umeen aurka jolastu genuen. Lehenengo partidua 1-0 irabazi genien, Peña athletiken aurka izan zen eta nik gola sartu nuen. Gero Getxokoen kontra 3-1 bukatu zen eta azkena 2-1 galdu genuen, atezaina denbora galtzen zegoelako denbora guztian eta eliminatu egin ziguten.

No hay comentarios:

Publicar un comentario