martes, 15 de marzo de 2016

GORPUTZA


30 comentarios:

  1. Bideoa oso polita izan da,baina ni nire gorputzatik ez nuen ezer aldatuko:)

    ResponderEliminar
  2. Nik uste dut pertsona gustiak ez dutela ezer aldatu behar eta bakoitza onartu behar da den modukoa

    ResponderEliminar
  3. Bideoa oso ondo egon da,nik ez nuke nire gorputzako ezer aldatuko baina igual handia naizenean zerbait aldatuko nuke

    ResponderEliminar
  4. bideoa asko gustatu zait baina nik ez nuke aldatuko ezer

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez ez dut nahi ezer aldatu ondo nago horrela

    ResponderEliminar
  6. Ni ere ez nuen nire gorputzako ezer aldatuko inoiz
    ACHRAF ;) :)

    ResponderEliminar
  7. Ni ere ez nuen nire gorputzako ezer aldatuko inoiz
    ACHRAF ;) :)

    ResponderEliminar
  8. nik ikustean bideo hau pentsatu dut es nuela aldatuko eser oso gustura nagoela olan.

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez bideoa polita izan da, nik, ez nuken ezer aldatuko.

    ResponderEliminar
  10. nik ez nueke aldatuko ezer

    ResponderEliminar
  11. nik ez nueke aldatuko ezer

    ResponderEliminar
  12. Oso polita nik fantasiasko gauzak

    ResponderEliminar
  13. Nik ez nuen nire gorputzeko ezer aldatuko

    ResponderEliminar
  14. niri bideoa asko gustatu zait baina ni ez nuen ezer ezer aldatuko oso agusto nago nire gorputzarekin

    ResponderEliminar
  15. Nire ustez ez nuen eser aldatuko nire gorputzako ezer;)

    ResponderEliminar
  16. Nire ustez ez nuen eser aldatuko nire gorputzako ezer;)

    ResponderEliminar
  17. Nik ez nuen ezer aldatuko amona hori ezan duen bezala zerbait aldatuko banuen nik ez nintzen izango

    ResponderEliminar
  18. Nik ez nuen ezer aldatuko amona hori ezan duen bezala zerbait aldatuko banuen nik ez nintzen izango

    ResponderEliminar
  19. Bidio hau oso poli izan umeak ondo egin dute ezaten ez zutela ezer aldatuko nik erez nuen aldatuko ezer.

    ResponderEliminar
  20. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  21. ni ez nuen ezer aldatuko nire gorputzetik

    ResponderEliminar
  22. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  23. Nik ez dut nahi ezer aldatu

    ResponderEliminar
  24. niretzako bideoa oso ondo egonda baina nik eznuen aldatuko ezer nire gorputzketi

    ResponderEliminar
  25. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  26. Nik nire gorputzatik ez nuen eser aldatuko.

    ResponderEliminar
  27. Nik ez nuke nire gorputzako ezer aldatuko bestela ez nintzen izango benetako Unai Menika

    ResponderEliminar
  28. Nik ez nuen nire gorputzako ezer aldatuko :-)

    ResponderEliminar
  29. Nik erez ez nuke ezer aldatuko

    ResponderEliminar
  30. Asko gustatu zait amona esan duena : zure gorputzako atal bat aldatzen badozu uzten dozu zu izeten. Nire ustes bakoitza da den bezala eta ez dugu aldatu behar, gainera ez du axola kanpokoa bakarrik barrukoa.

    ResponderEliminar