jueves, 5 de mayo de 2016

                                 ASTE KULTURALA
FUTBOL HANKA:

Bihar arratsaldean futbol hanka egingo dute 6.mailakoak irakasleen kontra. Nik Alazneri animatuko diot. Eta uste dut nire lagunak ere bai. Ez dakit nork irabaziko duen, baina nire ustez irakasleak irabaziko dute. Bihar ikusiko dut nork irabaziko duen. 

JOKUAK:

Atzo jokuak egin genituen hauek dira egin genituen jolasak: esku baloia, baloi erretzailea, zibak, saskibaloia, gurpilak eramatea eta sokatira... oso dibertigarriak izan ziren joku guztiak.
Oso ondo pasatu nuen.

PROIEKTU-AURKEZPENA.
Asteartean proiektuaren aurkezpena egin genuen 3.maila A eta 1.maila A-ei oso ondo azaldu genuen, baina, denbora guztian berdina errepikatzen nekatu egin ginen.
Niretzat oso dibertigarria izan zen.

ASTE HAU OSO DIBERTIGARRIA IZAN DA!!!  :·)

No hay comentarios:

Publicar un comentario