jueves, 5 de mayo de 2016

                                 ASTE KULTURALEKO   JOKUAK

Atzo jokuak euki genituen, 6.maila eta 5.mailakoek. Gu 5.mailakoak oso ondo egon ginen. 
Joku asko zeuden adb: Eskubaloia, zibarekin jolastu, saskibaloia, sokatira, gurpilak eramatea...
Niri gehien gustatu zaidana gurpilak eramatea eta sokatira izan ziren. Ni baloi erretzailean azkena geratu nintzen, baina gero bestaldean eman zidan eta eliminatu egin zidaten horregatik. Saskibaloiean kanasta gutxi sartu nituen baina oso ondo pasatu nuen eta hori da garrantzitsuena. Gurpilak eramaten, taldean: Maitane, Peio eta Ikerrekin egon nintzen eta oso ondo pasatu genuen denok. Sokatiran maisuen kontra jolastu genuen eta galdu egin genuen, baina beste gelakoak irabazi egin zuten maisuen kontra, ia 5.maila guztiek lagundu zielako.

OSO ONDO PASATU DUT, ESPERO DUT HURRENGO URTEAN ERE OSO ONDO PASATZEA.



No hay comentarios:

Publicar un comentario