lunes, 16 de mayo de 2016


              
                   AZKEN ASTEBURUA


Pasaden ostiralean arratsaldean, beti bezala, aitarekin geratu naiz berandu,7eta erdietan. Bilbora joan baino lehenago, plaza Gorrian egon ginen, ni nire lagunekin jolasten egon nintzen.

Larunbat goizean, futbolako partidu eduki nuen Bilboko auzo baten Zurbaranbarri deiturikoa, eta 3-1 galdu genuen, baina arratsaldean itzuli behar izan genuen beste partidu jolastera, eta oraingoan bai, irabazi egin genuen. 

Geroago Galdakaon egon nintzen aitarekin, Athletic-Sevilla partida ikusten  eta oso pozik geratu ginen  Athleticek irabazi zuelako eta ondoren etxera joan ginen.


Igandean Arrigorriagara joan nintzen, eskupilota partidu jolastera, baina nire aurkaria ez zenez etorri irabazi egin nuen. 

Arratsaldean bazkaldu eta gero Osasunaren partidua ikusi genuen.


Zelako asteburuan, oso nekatuta nago.








No hay comentarios:

Publicar un comentario