martes, 3 de mayo de 2016

                       Bayern-Atletico 
Nico:
-Nire ustez Bayerrek irabaziko du.Talde hobeoagoa duelako.

Sergio:
Nik nahiago dut  Atletico de Madrid irabaztea, gehiago gustatzen zaidalako.


Ainhoa:
Nik uste dut Bayern-ek irabaziko duela, Allianz Arenan jolasten dutelako eta euren jarraitzaileak partida amaierararte animatzen ibiliko direlako.

Unai: Nire ustez Bayern-ek irabaziko du, Bayernekoak asko motibatzen direlako championsean eta gainera Allianz Arenan jolasten dutelako.

Alazne:
Nire ustez Atletiko Madrilek irabaziko du partida. Azken partidetan oso ondo jolasten ari delako. Espainiako liga gogorragoa dela iruditzen zait, beraz preparatuago joango da Madrilgo taldea.

Alejandro:
Nire ustez Bayer-rek irabaziko du, beraiek partiduetan asko motibatzen direlako. Eta oso talde ona daukalako.

Andrea:..
Nire usetz Bayern-ek irabaziko du talde hobea duelako eta ni  Bayerneko zalea naizelako.

Naroa:
Nire ustez Bayernek irabaziko du jokalari hobeak dituelako

Izaro

Nire ustez Bayern-ek irabaziko du niri Atletiko ez zaidalako gustatzen eta Bayern pixkat.

Iker

Nire ustez Bayern-ek irabaziko du, Nico nire laguna delako eta Bayern taldea gustatzen zaiolako.

Igotz

Nire ustez Atletikok irabaziko du.

Achraf

Nire ustez Bayern-ek irabaziko du, talde oso ona delako eta Riberi jokalari bikaina daukatelako.

Luca: Nire ustez  Bayern-ek irabaziko du Allianz Arenan jolasten dutelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario