domingo, 13 de marzo de 2016



                                                ASTEBURUA







Larunbatean Mercadonara joan nintzen, nire nebaren urtebetetzea ospatuko genuelako etxean eta pastel bat erosten joan ginen. Nik, nire nebak eta nire aitak minions-en pastela erosi genuen. Erosi ondoren, etxera eroaten joan ginen eta gero fruta erostera joan nintzen. Arratsaldean nire aitari lagundu nion, flan bat egiten. Nire izeko-osabak eta nire aitona-amonak etorri ziren. 
Urtebetetzean gauza askotara jolastu nuen oso ondo pasatu nuen.                           
Igandean buelta bat emotera joan ginen eta nire izeko ikusi genuen. Denak batera, Muguru plazara joan ginen eta gozokiak jan genituen. Orduan, gero nire izeko nire etxera etorri zen eta gauza askorekin jolastu genuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario