lunes, 14 de marzo de 2016

                                               NIRE ASTEBURUA

Ostirala: Ostiral arratsaldean dantza klasera joan nintzen 17:15 etatik 18:30 arte. Atera nintzenean Paule eta Amaiarekin kalera joan nintzen. Geroago lagun gehiagorekin topatu ginen: Ariadne, Amets, Naroa, Ione, Nahia, Irati, Paule, Garazi... Eta denak batera jolasten egon ginen. Geroago denak etxera joan ziren eta June etorri zen, eta hirurak batera oso ondo pasatu genuen.

Larunbata: Larunbat goizean etxean geratu nintzen eta etxerako lan batzuk egin nituen. Geroago nire amari janaria prestatzen lagundu nion. Arratsaldean etxean geratu nintzen nire aizparekin, 
eta nire aita eta ama kalera atera ziren. Bueltatu zirenean afaldu genuen eta afaltzen amaitu genuenean telebista ikusi genuen.




No hay comentarios:

Publicar un comentario