domingo, 15 de mayo de 2016

           SALAMANCARA BIDAIA



Ostiralean Salamancara joan nintzen kotxez, 4 ordu egon nintzen kotxe barruan eta mareatu egin nintzen. Larunbatean Salamancatik paseo bat eman genuen eta eleiza asko ikusi genituen.
kalabera igelarekin
Salmancan unibertsitate famatu bat dago (ia 800 urte dauzkana) eta bere atean,  kalabera bat aurkitu behar duzu, eta bere gainean igela.
Salamanca-ko katedralea oso handia eta polita da. Ezaugarri bitxi batzuk daude: bere atean  astronauta bat dago eta bilatzen ibili ginen. 
astronauta

Ondoren CALIXTO ETA MELIBEREN baratzera joan ginen eta bertan lore pila bat zeuden eta guztiak oso politak ziren.  


zubi romanoa
Gero, jan eta gero zubi romanora joan ginen eta Tormes ibaia ikusi genuen, oso luzea zen.

calisto eta melibea huerta











Oso polita izan zen Salamanca, nik bidaia, berriz errepikatu nahi dut, gauza interesgarriak daudelako:·)

No hay comentarios:

Publicar un comentario