domingo, 15 de mayo de 2016

NIRE LEHENGUSUAREN JAUNARTZA

  NIRE LEHENGUSUAREN JAUNARTZEA

Ni lehengusuaren jaunartzean egon nintzen eta eleizan isil-isilik egon behar zen eta telefonoa amatatuta egon behar zen.
Nire osabak esan zidan, elizan zarataren bat entzuten denean oihartzuna egiten duela.  Geroago eleizakoa amaitu zeneanjatetxera joan ginen bazkaltzera eta han hau jan genuen.
1. Txorizoa, zerra eta ogia.
2. Haragia eta patatak.
3. Izozkia kremarekin.
Amaitu genuenean gozokiak jan genituen eta Bartzelonaren eta Athletiken partiduak ikusi genituen.
Bartzelonak liga irabazi du, eta Athletik taldea Championsera joatea espero dut.


                                             
                                        AUPA BARTZELONA


                         


No hay comentarios:

Publicar un comentario